marți, 15 februarie 2011

In urma cu 4 luni...Training CISCO la America House

Dupa 3 luni de munca am obtinut si contractul de munca pe perioada nedeterminata. Este un sentiment placut sa vezi ca esti apreciat ca iti faci treaba cum trebuie si esti dorit in firma. In aceeasi zi cu contractul, superiorul meu direct m-a luat la un curs Cisco. A fost misto, interesant, o discutie de 4 ore si un catering mega smecher la final. Treaba s-a tinut la America House o cladire business  din sticla in care muritorul de rand intra mai rar. Interiorul in stil american, cu pereti mobili sa configurezi camerele dupa nevoi si retelistica Cisco pana la ultima mufa RJ45.  Am mai invatat cate ceva cum ar fi ce inseamna echipamente de agregare, cpe, hsd, nat, sip, capex, evc, bridge domain, svi, spf, spanning, ftth etc. Treaba misto ce sa zic, mi-a placut mult si am ramas impresionat. Mi-ar placea sa lucrez acolo. Oh yeaaaaaaah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!