miercuri, 16 februarie 2011

In urma cu 5 zile. Mi-am dat demisia!

Mi-am dat demisia si ma simt bine. Cum s-a intamplat asta? M-a enervat maxim unul dintre superiori. Cum a reusit? Pai venise in vizita la mine in birou si cum era ora mesei, eu am plecat. Pe drum primesc de la el un telefon in care ma lua cu nenea Marius de ce ai plecat, trebuie sa te intorci inapoi ca avem ceva de discutat (toate astea le spunea cu foarte multi draci). Eu i-a raspuns frumos "doar nu era sa raman nemancat". Ma intorc inapoi la birou (ajunsesem deja acasa) si il intreb care e treaba. Problema lui era ca a plecat gestionara din firma. Toate bune si frumoase, oricum ne enerva pe toti. Deci aveam un loc vacant. Pentru superiorul meu insa, locul nu era vacant. Cum asa? "Marius Cristian se va ocupa temporar de gestiunea firmei". Nu este ceva greu, dar ce sa fac maaa? Sa tin gestiunea pentru firma? Las-o frate moarta. Mi-am scos o demisie de pe net si i-am inmanat-o frumos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!