miercuri, 23 februarie 2011

Mate-Fizica, Mate-Fizica, m-am intors

In 2008 terminam liceul si tot atunci terminam cu tot ce inseamna calcule matematice, informatica si fizica. Ce usurare pe capul meu. Au urmat aproape 3 ani in care am invatat cum sa vorbesc corect romaneste, englezeste si sa stiu si istoria romanilor in context european. Treaba buna ce sa zic, insa nu am reusit nimic cu astea. Asa ca, dupa aproape 3 ani de zile, dupa experienta in campul muncii si dupa ce am realizat ca imi place electronica, m-am apucat iar de mate-fizica (informatica fac mai tot timpul). La mate stau prost, la fizica am terminat capitolul de mecanica, urmeaza sa ma apuc de electricitate. Sper sa reusesc in vara sa intru la politehnica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!