vineri, 29 aprilie 2011

CUTITUL MEU VICTORINOX WOOP WHOOP...

De aproximativ o saptamana sunt posesorul unui cutit Victorinox, stiti voi, chestia aia elvetiana. Ce stiu despre acest cutit este ca initial a fost folosit de catre armata elveţiană. Emblema celebra, o cruce intr-un scut, a fost folosita inca de la inceput. Denumirea Victorinox provine de la mama fondatorului pe care o chema Victoria. Restul stiti prea bine de la ce vine. Daca nu ma insel firma Swiss Army apartine de acelasi brand, numai ca Swiss Army fabrica mai multe chestii cum ar fi ceasuri mecanice si cutite de vanatoare. Sunt super incantat sa am asa ceva, mi-l doream de mult timp. Multumesc mult mult mult prietenei mele care mi l-a adus din Elvetia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!