miercuri, 27 aprilie 2011

Cel mai sincer CV din lume. Angajare 100%

OBIECTIV

Sa ma catar cat mai sus in ierarhia firmei, prin orice mijloace.
Dupa ce ajung sus, o sa fiu un sef corect si cinstit, voi respecta cu strictete regulile firmei si voi aduce compania pe culmile profitului sau ceva de genul asta.


CALITATI

Am aptitudini de felina - acum ma vezi, acum nu ma miau vezi...
Pot avea calitati paranormale.
Ma pricep la poker - stiu cand sa pastrez cartile si cand sa le dau jos
Eman mirosuri placute...
Pot afisa un ras de cal - optional.
Ma pricep sa dansez "sexy" - desi am 29 de ani, parul meu facial arata de parca as avea 13.
Mananc si mult dintr-o data si fac moonwalk.
Scriu eseuri si referate despre orice, chiar daca nu ma documentez.
Lupt cu acneea si dau sfaturi bune.
Vacanta elevilor a fost prelungita pana maine. Miercuri incepe scoala

STUDII

 Am reusit sa termin liceul (in 1999).
 Apoi mai tot timpul am visat cu ochii deschisi. Oricum, daca ma angajati nu se va mai intampla asta - jur!

REFERINTE

 ERIC
 Oare cine ar fi mai potrivit sa va vorbeasca despre mine decat... eu
 Holla!

Citeste si Primul meu curriculum vitae cu ajutorul caruia am abtinut prima mea slujba. Cool!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!