vineri, 29 aprilie 2011

INCA PUTIN SI PLEC LA SINAIA


Vizualizaţi Sinaia pe o hartă mai mare
Anul asta o sa sar peste traditionalul gratar de 1 Mai. O sa fiu in Sinaia, unde prietenii mei au inchiriat o cabana. Ei sunt deja acolo, eu si prietena mea plecam maine la 10.30. Abia astept! O sa fac fotografii care bineinteles vor ajunge aici, numai sa fie vremea buna.  Doamne weekendul asta fa-l cat mai calduros, Aleluia!!! Gata am vorbit si cu Dumnezeu, lucrurile sunt aranjate. Tzaaaaaaa ca de obicei...Am uitat sa-mi fac bagajul. Trebuie sa ma si culc, maine o sa ma trezesc pe la 6.00. Trebuie sa ajung intai la Bucuresti, iar de acolo o luam spre Sinaia. Nu mai pierd vremea. Plec sa umplu rucsacul de prostii. Va urez sa aveti un weekend excelent, cel mai frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!