marți, 19 aprilie 2011

Snowboarding pe Kalinderu 16 Aprilie

           In urma cu 3 zile am fost si m-am dat cu placa pe partia Kalinderu. Nu am mai fost niciodata acolo si mi-a placut mult. Partia este perfecta pentru incepatori, ca mine, lucru care mi-a prins foarte bine. Singura problema pe care am intampinat-o a fost faptul ca zapada nu era tasata, avea cam 50 cm si iti cam intra placa in ea. Nu prea puteai face nimic. Impreuna cu alte persoane care mai erau prezente pe partie am batatorit-o cum am putut, spre final ajungand sa fie cat de cat practicabila.
A fost o zi super, mi-am dezvirginat placa ce ma astepta in coltul camerei de vreo 2 luni de zile. Sper ca 1 Mai sa ma apuce tot pe partie, ma rog sa fie zapada. Am facut si un scurt video pe care va invit sa-l vizionati in continuare. Pe curand!


Spre uimirea mea pe partie era un raport de 3 fete la 1 baiat, ceea ce face snowboardingul un sport si mai smecher. :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!