marți, 12 aprilie 2011

Specia Umana este Ipocrita si o sa Moara Ipocrita

Plec de la un lucru misto si anume: toti lupta pentru pace, toti vor o viata mai buna, toti vor sa traiasca in armonie, toti vor sa traiasca frumos (asa cum se zice acum), toti vor ECO si BIO, toti vor sa vada un mediu curat si o natura verde, toti vor sa aiba o viata fericita. Am dreptate? Cu siguranta. Dar pentru ca toate astea sa se intample, face cineva ceva? Nu sau prea putin, zic eu. Chestia nasoala nu pleaca insa de la muritorul de rand.



El oricum nu poate schimba nimic. Totul pleaca de la guverne si aici vine intrebarea mea: Daca toti vor pace si sa "traiasca frumos", sa-mi spune si mie cineva de ce mai bine de 80% dintre guvernele lumii investesc cel mai mult in echipamente de razboi? Ori traim intr-o minciuna, ori sunt eu prea prost. Pe om nu o sa-l distruga cutremurele sau inundatiile, o sa se distruga singur. Spune-mi si parerea ta. Sectiunea pentru comentarii se gaseste mai jos si iti apartine. Iar daca iti place intrebarea pusa, adu-ti si prietenii aici folosind Twitter si Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!