vineri, 22 aprilie 2011

Tehnologia ne Strica pe Toti

Va mai aduceti aminte copilaria pe care ati avut-o? Mie unul mi-a placut la nebunie. Pititea pana noaptea tarziu, bicicleta toata ziua, football prin iarba din spatele blocului, pac-pac prin cladirile neterminate, pusti cu apa, tunuri cu carbit, bombe de cola, baloane cu apa, prastie cu invizibile, patine cu rotile, masinuta cu pedale, basculante prin nisip, sotronul, coarda, flori fete si baieti s.a.m.d. Super super super tare. Cel mai tare. Ma uit acum pe geam si parca ma vad cu prietenii mei stand pe treptele de la centrala electrica. Ce vremuri. Cred ca generatia mea a fost ultima care a mai copilarit
astfel, pentru ca de cand m-am marit eu nu mai vad pe strada copii jucandu-se, sau sunt foarte putini. Nu vad decat copii foarte mici care ies cu parintii in parc sau copii ceva mai mari care se imbata prin discoteci. Terenul din spatele blocului este pustiu, fara urlete, fara tipete, fara sotron desenat pe astfalt. Stim cu totii unde sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!