joi, 21 aprilie 2011

Ce este p0c0d0t.com [Video]

Recent, cam de o luna, pe situl YouTube au inceput sa apara niste comentarii privind p0c0d0t.com. Mie personal mi se pare o metoda ingenioasa de promovare, dar totodata foarte proasta. Cum functioneaza: un tip comenteaza pe la toate clipurile care au peste 1.000.000 vizualizari, iar altii in urma lui apreciaza comentariul lui, ajungand astfel in frunte. O metoda ingenioasa, dupa cum am mai spus, si care cere o echipa de cel putin 50 de oameni. Ma indoiesc ca un singur tip si-a facut zeci de conturi pentru treaba asta. In fine. Chestia e ca lumea a cam luat-o razna cu p0c0d0tul asta.
Fiind vorba de o promovare printr-un semi-spam, lumea se teme ca site-ul este plini de virusi, malware, spyware s.a.m.d. Ca sa vad care e treaba am intrat pe site si mi-am facut un cont. Nu este vorba de nimic altceva decat de un alt site de socializare, unde prietenii sunt numiti puncte, iar site-ul uneste aceste puncte. Dupa ce am navigat prin el am ajuns la concluzia ca este o copie foarte proasta a lui facebook si ca nu va avea nicio sansa. Puteti vedea site-ul in video de mai jos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!