luni, 9 mai 2011

Bannerul Publicitar isi Face Treaba

Sau mai degraba nu. Sau, cel mai corect, isi face treaba doar pentru agentiile de publicitate, editorul care afiseaza bannerele avand un castig nesemnificativ dupa urma lor. Vedem cu totii ca toate site-urile, blogurile, serviciile sunt pline ochi de reclame. Aproape ca nici nu mai poti citi continutul, care te intereseaza de fapt , din cauza reclamelor. Chestia e ca, desi nu dai click pe ele, bannerele isi fac treaba cu brio. Click-uri zero, insa toate lumea le vede si i se intaparesc in cap. Uite un exemplu concret: prietena mea se uita zilele trecute pe un site unde a vazut o reclama, a vazut despre ce este vorba si a mers mai departe fara sa schiteze nevoia de a da cel mai mic click pe banner. Cu toate astea acum stie despre respectivul produs si este foarte posibil ca in viitorul apropiat sa-l si cumpere. Editorul site-ului pe care era afisata reclama nu poate decat sa se zgarie pe fata. Vremuri grele...vremuri grele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!