miercuri, 4 mai 2011

Cred ca Serban Huidu are probleme grave la cap

huiduAstazi, dintr-un motiv necunoscut, am stins pc-ul pe la ora 20 si am plecat la tv. Incredibil dar adevarat. La TV rula Antonio Banderas pentru a 15-a oara in El Mariachi. Sub nicio forma nu mai puteam viziona filmul asta, asa ca am ales ce era mai bun si anume Cronica Cracotasilor. Nu am mai urmarit emisiunea de ceva timp. A fost o emisiune reusita, ba chiar am ras la unele faze. In fine, chestia care m-a socat a fost Serban Huidu. Lovitura la cap cred ca a fost cam dureroasa, atat de dureroasa incat Huidu nu
prea isi mai aduce aminte cu ce se ocupa. Faptul ca este pe platoul carcotasilor cred ca face parte din programul de recuperare. Sincer am vazut un alt om, parca era beat. Un maimutoi pierdut pe platou fara nicio legatura cu show-ul. Ce pot spune este ca imi pare rau sa-l vad in starea asta si sper sa se insanatoseasca. Spune-ti pararea! Astept comentariile voastre mai jos. Pe curand!


Foto by angel.0f555

2 comentarii:

  1. Este normal sa se poarte asa...s-a lovit la cap..a ramas cu anumite sechele.Nu era cazul sa-l faci ,,maimutoi",nu este vina lui ca este asa.Este bine ca si-a revenit...chiar daca nu complet,dar era de asteptat ca lovitura la cap sa-i fi afectat putin creierul....

    RăspundețiȘtergere
  2. buna! data viitoare comenteaza cu numele ca sa te pot cunoaste. multumesc pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!