miercuri, 8 iunie 2011

Facebook = Failbook =3

Pe zi ce trece facebook imi lasa un gust tot mai amar. Prieteni, site-ul asta ma streseaza. In primul rand ca nu pot sa vad fotografiile asa cum trebuie atunci cand intra acel lightbox in actiune. Primele trei fotografii le vad ok, insa a patra nu se mai incarca, iar eu sunt nevoit sa dau refresh la pagina. Asta e prima
chestie stresanta. Cea de-a doua problema este si mai si, numai ca aici nu mai este vorba de stresul meu cat despre starea facebook. Este sau nu este un serviciu stabil. Eu spun ca nu este. Atunci cand vreau sa vorbesc pe chat se intampla o chestie: la destinatar nu prea ajung toate mesajele sau ajung franturi de mesaje. De asemenea se mai intampla sa fiu scos de pe chat, eu fiind nevoit sa ma loghez la loc. Desi pare o problema de rahat, este chiar foarte importanta. Este vorba de oameni, de sentimente, de mesaje foarte importante pentru utilizator. Un simplu mesaj are puterea de a strica o relatie, de a crea certuri. Nu e ca un video pe care il poti viziona mai tarziu din cauza ca acum nu raspunde serverul. Aceasta problema este insa stiuta de cei de la facebook, dar pe acestia pare ca ii doare in cot (vezi info aici). Problema este de mai bine de 1 an...Asa ca facebook esti de rahat pana nu remediezi problema de stabilitate.

2 comentarii:

  1. Mai da si el rateuri din cand in cand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da rateuri cam des. mini-feedul meu nu s-a mai actualizat de 3 zile si am avut ceva activitate.

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!