joi, 19 mai 2011

Facebook isi Pierde Valoarea

Nu stiu altii cum sunt, insa pentru mine facebook nu mai este ce a fost odata. Inainte eram disperat. Intram si de 10 ori/zi. Sa vad actualizarile prietenilor, evenimentele, fotografiile noi, sau sa ma joc niste cretine de jocuri sociale. Inca mai primesc cereri la nu stiu ce joc stupid sau aplicatie si mai stupida. Le dau ignore la toate si cam atat, cat despre actualizari, daca se dau singure bine, daca nu, sanatate. Acum intru o singura data pe zi, dimineata, asta doar asa din obisnuinta. Verific mailul si arunc un ochi si pe facebook. Sunt absolut convins ca facebook isi pierde valoarea nu
doar pentru mine, ci pentru toata lumea. O sa ajunga o ruina la fel ca HI5. Pe HI5 nu am mai intrat de un an, insa cand am intrat m-am speriat. Erau numai ochelari Gucci, buze roz umflate si multi muschi care vreau sa fie prieteni cu mine. M-am speriat si am inchis repede pagina. Cred ca asa o sa ajunga si facebook. O sa apara altceva mai mare si mai frumos, iar oamenii cum sunt dornici tot timpul de nou, o sa migreze. Asta e parerea mea. Poate ma insel. Spune-mi parerea ta in sectiunea de comentarii. Multumesc. Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!