sâmbătă, 21 mai 2011

Sticlele Aniversare Coca Cola 125 Ani

Salutare tuturor! Astazi voi posta aici colectia de sticle retro Coca Cola, asa cum am spus in urma cu 2 saptamani. Mai mult de 900 de persoane au ajuns pe blogul meu de cand am publicat articolul cu sticlele. Se pare ca au prins bine la public si sincer chiar sunt dragute. Pe majoritatea i-a interesat de unde pot fi achizionate. Eu le-am primit de la sora mea careia ii multumesc mult de tot. Ma asteptam sa fie un pic mai interesante, dar in mare
sunt ok, atata timp cat arata ca sticlele originale de acum zeci de ani. Una dintre ele am prins-o si eu cand eram mic. Pe celelalte insa le-au prins parintii. Acum ca am ce bea, am si dispozitie, hai sa bloguim. In continuare niste poze. Enjoy!



3 comentarii:

  1. Pana la urma sunt 3 sau 4 sticle?

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt 4 si se gasesc intr-un ambalaj dragut colorat. eu le-am primit

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde le-ai achizitionat? Eu am doar una din ele de la promotia coca cola.

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!