miercuri, 28 septembrie 2011

Cum arata noul profil Facebook? [Facebook Timeline]

Mi-am activat noul profil Facebook sau cum ii spun ei Timeline. Treaba o sa fie disponibila pentru toti utilizatorii in 3-4 saptamani. Se poate insa activa si acum prin dezvoltarea unei mici aplicatii pe Facebook. Eram curios de ce se face atata zarva pe seama la Timeline-ul asta. E treaba buna, dar nu prea. E aceeasi treaba numai ca acum toate informatiile sunt invalmasite acolo cat sa nu mai intelegi nimic. De asemenea iti poti spiona prietenii in timp real fiindca in partea dreapta curg actualizarile ca la Realitatea. Am facut si cateva screenshot-uri poate imi lasati si mie o parere. Eu nu vreau decat vechiul profil inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!