marți, 15 februarie 2011

Acumulez din ce in ce mai multe cunostinte


Am obtinut jobul de dispecer la o firma de telecom. De fapt va mint. Am obtinut 15 zile de proba la o firma de telecom. Da! Asa e corect. E in regula, sunt entuziasmat si dornic sa invat tot ce pot. Prin dispecer inteleg un tip care primeste niste telefoane, preia deranjamentele si le transmite echipelor de pe teren. Bine! Printre altele faceam si treaba asta...printre altele. In rest trebuia sa fiu tehnician pe retea de telecomunicatii, sa stiu sa remediez problemele de internet, tv si telefonie fixa. WoooooooooooooW!
Asta da job.
Timp de 2 saptamani am alergat impreuna cu o echipa de tehnicieni destul de bine pregatita dupa parerea mea, de unde am invatat cam tot ce stiu in momentul de fata. Bai noroc ca imi plac treburile astea ca altfel era vai de dispecerul din mine. Clesti de compresie, clesti de sertizat, mufe RG6, RG11, mufe mama, mufe tata, RJ45, RJ11, armorozi, barcute, sufe, cabluri de fibra optica de 4, de 8 de 12, de 192, UTP, FTP, enclosure, switch-uri cu management si fara, splitere chioare sau cu atenuare, frateee lucruri de care nu auzisem pana atunci acum stiu sa le si folosesc, pe toate. As putea sa construiesc o retea pe fibra optica fara sa fiu ajutat de nimeni. Mi se pare de-a dreptul uimitor ce am putut sa invat in doar 7 luni. E misto ce sa zic. Imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!