luni, 14 februarie 2011

Primul meu job

Eu de fel sunt mai insistent. Urasc sa nu-mi iasa lucrurile asa cum le planuiesc si sa fiu dezamagit. Cand imi propun un lucru imi place sa lupt sa-l obtin. Nu-mi plac lucrurile obtinute usor. Ok! Ramasesem la cum mi-am obtinut primul meu job. M-am dus cu CV-ul la firma respectiva, l-am lasat unui tanar acolo (acum imi este tovaras), primind frumosul raspuns:" Vom citi CV-ul tau, urmand sa te sunam pentru un interviu". Am plecat foarte mandru si vioi, nestiind ca treaba asta inseamna " tireaza-te, sunt 1% sanse se te angajam". Trece o zi, trec doua...telefonul nu mai suna. Trec pe la sediul firmei si intreb de un superior. Angajatele pe acolo...nimic. Urc un etaj mai sus, acolo gasesc alte angajate. Superiorul era plecat. Nu am parasit incinta pana nu am primit un raspuns cand se intoarce. A doua zi vizitez firma din nou. Bag capul pe usa si intreb care mai e situatia angajarilor. Se intampla sa fie acolo persoana potrivita, care mi-a spus ca sunt cam insistent. Am luat loc, m-a intrebat cate ceva din CV, i-am demonstrat ca lucrurile spuse au acoperire siiiii am primit mult asteptata intrebare: "Cand poti sa incepi?". Este maaaaaa! Bingo! In urmatoarea zi am inceput job-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!