miercuri, 16 februarie 2011

Asamblare Snowboard+Legaturi Crazy Creek [Video]

Tocmai ce am terminat de asamblat legaturile pe placa mea Crazy Creek achizitioanta in urma cu 3 saptamani (http://bit.ly/fcQNNT). Imi doream de mult timp asa ceva, insa normal, nu aveam bani. Sa ceri parintilor bani sa-ti cumperi snowboard...Toata treaba m-a costat 1800 RON. Vorbesc de placa, legaturi, bocanci, pantaloni, geaca, ochelari, rucsac si fes. Mi-am cumparat placa nu ca sa scutesc 30 ron/zi inchiriatul, ci ca sa am motiv sa plec la munte cat mai des posibil pentru ca mi se pare cel mai frumos. Sunt incepator, nu m-am dat decat de vreo 3 ori, dar a fost de ajuns sa ma convinga sa ma apuc de sportul asta.
Legaturile le-am setat cum mi s-a parut mie confortabil. Sistemul permite nenumarate setari. M-am asezat pe placa sa vad cum ma simt bine pe ea. Piciorul din spate sta la -5 grade , iar cel din fata la +15. Pentru cei care nu-si dau seama despre ce vorbsc, pe mecanismul care fixeaza legatura de placa sunt trecute gradatiile. Sunt foarte multumit si abia astept sa plec la munte in weekend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!