miercuri, 16 februarie 2011

www.unlimitednaughty.ro ma streseaza maxim


In urma cu 3 saptamani m-am inscris la concursul Unlimited Naughty organizat de Volvo Romania. Nu sunt genul de om care sa participe la campanii, promotii, concursuri, insa fiind vorba de Volvo m-am bagat. Pentru mine concursul a inceput prost, adica la data la care eu m-am inscris campania era suspendata. De ce suspendata? Pentru ca un "hacker iscusit" asa cum l-au numit organizatorii a spart contul youtube, platforma pe care se desfasoara concursul. Sunt absolut convins ca a fost o vrajeala, nu poti sparge un cont youtube, decat daca acel cont are parola 1234. Ma indoiesc sa fi avut o astfel de parola. Pe scurt, in concurs este vorba de acumulare de vizualizari unice ale clipului filmat pe strada. Pana la data suspendarii se putea promova clipul doar trimitand link de pe youtube. De la data reluarii concursului trebuie sa intri pe site la ei si sa acumulezi vizualizari de acolo. Regula asta e data naibii pentru ca cine intra si vede clipul nu trimite mai departe linkul de pe site, ci intra pe youtube si da linkul de pe youtube. Chestia asta ma face sa ma indoiesc de corectitudinea concursului. De fapt nu doar pe mine. Cativa concurenti deja s-au retras. Cred ca o sa ma retrag si eu intrucat nu este drept sa se dea startul din nou, unii cu zeci de mii de vizualizari (facute pana sa se suspende concursul) si altii cu cateva zeci de vizualiari, fara posibilitatea de promovare a clipului direct pe youtube. Nu stiu ce sa mai cred despre nimic. Toate au o calitate josnica in Romania. Concursurile sunt de fapt tzepe pentru prosti, in timp ce ei se promoveaza de mama focului. Daca doriti sa vedeti clipul meu puteti intrat aici http://www.unlimitednaughty.ro/camera/concurenti, sunt primul pe lista. O seara buna!

3 comentarii:

  1. Problema e cu dus si intors: eu cred ca cei de la Volvo chiar vor sa dea masina insa nu vor sa o dea unui trisor.

    Si cand spun trisor ma refer la cei care folosesc diverse software/metode mai putin ortodoxe pentru a genera afisari.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.atom.com/funny_videos/3EFBFFFF00E8F784001701332352/

    RăspundețiȘtergere
  3. concursul s-a terminat ca un cur

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!