miercuri, 16 februarie 2011

Imi doresc foarte mult sa ajung la facultate

Dupa cum stiti, eu mi-am pierdut ultimii 2 ani de viata incercand sa intru in nenorocita de Academie de Politie. In momentul asta jur ca ma simt impacat si multumit ca nu am intrat. Mi-am dat seama ca viata trebuie traita altfel, nu ca un milog "Sa traiti, sa traiti domn' comandant!". Sa-mi sugeti @#$% domn' comandant, cred ca mi-as fi dat demisia dupa 1 luna de munca in politie. A stai, 10 ani de zile esti proprietatea lor, deci nici macar demisia nu aveam dreptul sa mi-o dau. Cam nasol. Ma bucur ca nu am intrat si sunt absolut convins ca nu era de mine.
Chestia este ca inca vreau la facultate. Am 22 de ani, deci nu sunt batran, inca pot face o facultate. Intotdeauna mi-au placut chestiile tehnice. Daca pe majoritatea ii interesa doar sa-si faca treaba cu un obiect, pe mine ma interesa sa stiu cum functioneaza. In momentul asta sunt convins de un lucru: imi plac PC-urile, retelistica, telefonia si mai toate echipamentele care fac minuni la trecerea curentului electric prin ele. Cred ca suna a Politehnica. O sa ma gandesc serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!