miercuri, 16 februarie 2011

Sunt din ce in ce mai stresat

Pentru ca nu am obtinut ce am vrut sunt maxim de stresat. Cum sa stai tot timpul cu regretul ca ai fi putut sa muncesti de 3 ori mai putin pe aceeasi bani? E greu, greu, greu . Sunt dezamagit si mi-am pierdut increderea. Nu mai am entuziasmul pe care il aveam, nu-mi mai arde de nimic de fapt. Va mai amintiti de colegul care se uita tot timpul la HBO? Fix asa am devenit si eu, ba mai mult, tocmai am amenintat cu o demisie. Daca ei sunt nesimtiti cu mine eu de ce sa nu fiu? Daca inainte de demisie eram sunat toata ziua de superiori sa fac aia si cealalta, acum lucrurile stau ceva mai bine. Sunt sunat mai rar, iar atunci cand mi se cere ceva sunt rugat frumos "faci cand ai tu timp" bla bla bla. Mi se pare corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!