miercuri, 16 februarie 2011

In urma cu 3 luni...Imi doresc un salariu mai mare

A trecut mai bine de 1 luna de cand sunt singur si am pe cap si sarcinile adminului de retea. Chestia este ca ma descurc, ceea ce e bine. De marirea salariului nu se aude nimic (de asta acceptasem sa nu mai angajeze un nou admin). Bun ce sa fac si cum sa fac, mie nu-mi mai convine. Sun superiorul direct si ii spun of-ul meu. Raspuns: "pentru marire ai nevoie de rezultate" (am), "ai nevoie de vechime" (nu am, dar nu ma intereseaza atata timp cat imi fac jobul la fel de bine ca un angajat vechi) si "trebuie suplimentat bugetul de salarii, ceea ce se face foarte greu" (cred ca aici este de fapt problema). I-am spus ca nu inteleg un lucru: "Convenea firmei mai mult sa angajeze un nou admin si sa-l plateasca de 4 ori marirea mea de salariu?". Si liniste se facu...dupa care veni si un "Nu se poate!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!