luni, 14 februarie 2011

In urma cu 7 luni...Fii perseverent, dar nu pana la moarte

Da...Ce faceam eu acum 7 luni? Dadeam la Academia de Politie "Alexandru Ioan Cuza", ca sa vezi, cu ce prostii ma ocupam. Eram pentru a 3-a oara acolo. Ce sa zic am fost ambitios. Prima oara am dat la academie in vara lui 2008, cand am terminat si liceul (am 22 de ani). Am picat grandios la proba scrisa (cam cu 4.30), nu invatasem nimic, ma bazasem ca sunt baiat destept. OK nicio problema, "Vasile Lascar" Campina imi statea la dispozitie. Ma gandam eu ( total habarnist cu ce se mananca politia romana) ca e simplu la "tablagii", "acolo se duc doar tractoristii", "muncitorii la roaba" etc.
Mai tati sa va spun, tractoristii m-au facut praf cu o medie de intrare de 71 de puncte, eu am luat undeva la 53. M-am intors frumos acasa cu coada intre picioare, dupa ce cheltuisem cateva milioane bune cu intocmirea dosarelor, drumuri etc., hotarat sa dau si la anul dupa ce ma pregatesc maxim. Tot anul 2009 (vrajeala, doar ultimele 3 luni am invatat) l-am petrecut studiind disciplinele romana, istorie, engleza cu profi de la academie. Toate bune si frumoase, zeci de milioane cheltuiti, a venit admiterea, am luat 7.50 (s-a intrat cu 7.60 sau ceva). Belea! Taicamiu gata s-a terminat cu Academia lui Peste Prajit, gaseste alta facultate. Ce vorbesti? Dau la academie si in anul urmator, o sa invat si mai mult si mai bine. Ei bine, a venit si admiterea 2010, 6.70 am luat, am clacat, nici macar nu-mi mai doream sa intru. SI GATA!!! Mi-a iesit academia din cap si sunt cel mai fericit ca s-a terminat. Mi s-a schimbat viataaaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!