luni, 14 februarie 2011

Prietenul la nevoie se cunoaste

Unde ramasesem? A da, imi iesise Academia de Politie din cap. Bun si acum ce naiba sa fac? Au trecut 2 ani de la terminarea liceului si eu inca nu eram la facultate. Nasoala situatie. Hai sa gasim o facultate repede!!! Era 2 august, admiterile deja erau terminate, ramasesera doar locurile pe dosar din sesiunea din toamna. Ia sa vedem: Inginer Mecatronist? Aaaa nu (ce naiba inseamna mecatronist?), Inginer Chimist? Tzaa... copiez la chimie de cand am auzit prima oara de ea, Inginer la Aerospatiale? Hmm...avem nevoie de asa ceva in RO? Nu cred... Deci nu prea aveam ce alege. Sunt genul de om care face ceva doar daca are credinta in acel ceva. Nu pot sa fac o facultate in care nu cred, sunt sigur ca degeaba o fac, nu o sa ies nimic de pe urma ei. OK la naiba, in urma cu cateva zile un prieten ma sunase ca este un loc liber la nu stiu ce firma de telecom din oras si ca merita sa-mi depun un CV acolo. Il sun pe tovaras daca mai este liber postul, inca era. Am dat o fuga pana acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!