joi, 28 aprilie 2011

Cine seamana cu cine

Ati stat vreodata sa va analizati fizicul si psihicul in profunzime? Eu cred ca oamenii sunt niste copii fidele ale inaintasilor, fiecare individ avand caracterisiticile combinate ale celor doi parinti. Eu de exemplu am fizicul tatalui meu si sensibilitatea la boli a mamei mele. Pielea si parul sunt ca ale lui maica-mea. Gandirea o am pe cea a tatalui, insa sunt sensibil ca maicamea. Infatisarea este a tatalui meu, insa detaliile sunt ale lui maica-mea. In fine cam tot ce
posed, inclusiv gesturile, felul de a vorbi sau de a actiona le regasesc la cei doi parinti. Mi se pare o chestie misto faptul ca sora mea este cam opusul meu. Tare sau ce? Voi cu cine semanati?

Un comentariu:

  1. Eu seman cu tata,dar am mai mult din caracterul mamei.Si cred ca sunt tare multumita de asta..

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!