vineri, 29 aprilie 2011

Parerea mea despre Sucker Punch (2011)

Bine...tocmai am terminat de vizionat cel mai stupid film pe care am avut sansa sa-l vad in aceasta viata, Sucker Punch. Este vorba de o fata de 20 de ani careia i se insceneaza niste crime si ajunge intr-un spital de nebuni. Acolo insa, nebunii si-au dezvoltat un mod de a trai o viata normala. Spitalul in care se aflau reprezenta pentru ei o scena de teatru, iar ei erau actorii. Tipa de 20 de ani nou-venita intra si ea in aceasta lume, insa pentru ea are loc un fenomen neobisnuit: atunci cand danseaza isi imagineaza o lume SF plina de monstri si oameni de metal pe care ii omoara unul cate unul. Ce sa mai zic decat ca nu am inteles nimic, iar pe parcursul filmului m-am gandit la o gramada de lucruri pe care o sa le aflati in curand pe acest blog. Daca aveti vreodata chef sa va uitati la un film cu adevarat stupid, va recomand din tot sufletul Sucker Punch, film pe care il puteti viziona online aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!