miercuri, 27 aprilie 2011

La naiba cu designul !

design propagandaSalutare am revenit! M-am intors din scurta vacanta pe care am petrecut-o la Galati, locul unde s-a nascut maica-mea. Am cateva povestioare de acolo, insa o sa le pun pe blog mai tarziu. Deocamdata sunt un pic nervos pentru ca in ultimele 3 ore din viata am navigat aiurea prin cateva sute de site-uri, cautand un design care sa mi se potriveasca si sa-l aplic pe blogurile mele. Am gasit ce anume cautam, insa mi-am dat seama de un lucru: nu are sens sa ma gandesc la design acum. Nu citeste nici Ulosh blogul meu. Dar chiar
si cand o sa-l citeasca nu o sa fie prea interesat de design, corect? In concluzie poti avea cel mai retardat design, daca ai un continut bun pe blog, vei avea cititori. Acum trebuie sa plec la masa. Ne revedem curand. Cius!





Foto de sans.otto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!