vineri, 29 aprilie 2011

Uite cum facem bloggingul mai interesant

JumpIn timp ce ma uitam la Sucker Punch mi-a venit o idee care mi se pare destul de tare. Este vorba de un joc in care voi sunteti factorul principal, iar eu un executant. In urmatoarele zile ma voi gandi la o serie de provocari (poate imi dati si voi cateva idei). Fiecarei provocari ii va corespunde o postare unde voi veti face toata treaba. Sa zicem ca provocarea este Bungee Jumping. Pentru ca eu sa accept aceasta provocare si in consecinta sa o si realizez, voi va
trebui sa comentati postarea (pentru 2500 comentarii de la utilizatori unici as accepta sa fac asta). Fiecare provocare va trebui sa primeasca un numar de comentarii (de incurajare sau de descurajare) in functie de dificultate. Pentru a accesa acest joc mai usor, am creat tabul Provocari. Aici veti gasi provocarile pentru a le comenta si tot aici veti putea vedea statusul provocarii: In asteptare, In desfasurare, Incheiata. Este simplu si cred ca o sa fie distractiv. Butoanele Twitter si Facebook va stau la dispozitie sub fiecare titlu, asa ca nu va fi greu sa raspinditi provocarile. Ne auzim curand. Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!