vineri, 29 aprilie 2011

Bloggingul este Frustrant clar

Sa ai un blog este frustrant trebuie sa recunosc. In special atunci cand lipseste feedback-ul din partea cititorilor. ICSMO implineste peste 3 zile fix 2 luni si jumatate. Daca imi aduc bine aminte am inceput sa scriu pe 14-15 februarie. Expertii spun ca un blog ajunge la maturitate intr-un an de zile, dar sincer, cati dintre noi pot rezista atat. Oare cati oameni au abandonat pana acum bloggingul din aceasta cauza? Trebuie sa fac putina ordine pe aici. Sa stabilesc un numar de postari/zi, formatul postarilor si zilele in care sa scriu pe blog. Pana acum am scris haotic. Am aruncat aici cu text, imagine si video asa cum mi-a picat. Hmmmm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!