luni, 9 mai 2011

Castele de Nisip pe Plaja

Stim cu totii ca sistemul nostru de invatamant este la pamant. Nimeni nu incurajeaza talentele copiilor. Nimeni nu vrea sa puna in valoare aceste talente. Nimeni nu este atent la lucrurile pe care un copil le iubeste si nimeni nu il sfatuieste ce sa se faca atunci cand o sa fie mare, pe baza la ceea ce stie sa faca acel copil. In Romania, daca ai sansa sa ajungi bine, ok, daca nu, sanatate numai bine. Sunt de parere ca daca un copil se pricepe sa faca sa zicem...castele de nisip, o sa reuseasca sa-si cladeasca un trai, un viitor, facand doar castele de nisip. Mentalitatea romanului este insa cu totul alta. Cum ar fi sa le spun parintilor mei ca vreau sa-mi castig existenta facand castele de nisip? Va spun eu...m-ar da afara din casa in secunda 2. Eu spun ca e total gresit. Daca mie imi place sa fac acele castele de nisip, asta inseamna ca aloc cea mai mare parte din timpul meu facand acel lucru. Facand acel lucru mai tot timpul, ma face sa fiu foarte bun in domeniu, ajungand la un moment dat probabil sa-l fac cel mai bine. Facandu-l cel mai bine ajung sa fiu recunoscut. Ajungand sa fiu recunoscut, voi scoate bani din asta. Si uite asa un om poate ajunge fericit, facand ceea ce ii place si castigand bani din asta. Spune-mi parerea ta. Sectiunea de comentarii de mai jos va sta la dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!