luni, 9 mai 2011

Cum sa faci bani peste noapte

Este o intrebare pe care mi-o pun in fiecare noapte inainte de culcare. Este o intrebare care ma face sa gandesc si sa continui drumul pentru a-mi atinge scopul. Problema este ca nimeni pe pamant nu poate face bani peste noapte plecand de la nimic si cu 0 investitie. Sau cel putin asa cred eu. Daca ai ajuns aici cautand pe Google metode pentru imbogatire, imi pare rau, nu am solutia. Am insa ceva de facut pentru tine, iti pot oferi o ocupatie care in timp iti poate aduce si bani. Poti deveni editor pe unul din blogurile din reteaua ICSMO. Te pricepi la bucatarie, moda, gadgeturi, proverbe, arhitectura, filme sau esti un fotograf impatimit? Esti exact omul de care am nevoie. Daca vrei sa mai adaugi inca un lucru de facut in agenda ta, click pe contact si devino editor. Pe curand!

Un comentariu:

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!