duminică, 8 mai 2011

Colectia Mea Retro de Sticle Coca Cola

Cu ocazia celor 125 de ani de existenta pe Terra, Coca Cola ofera bautura neagra spre vanzare in sticle retro care sa infatiseze evolutia companiei. Sunt un fan Cola, asa ca vreau sa am cele 4 sticle retro, pentru forma si eticheta lor. Da stiu, vor face o gramada de bani cu treaba asta, despre asta e vorba de fapt, dar pana la urma asta inseamna sa ai un brand, sa te doreasca lumea.

P.S. De indata ce o sa am colectia completa, o s-o pun pe blog. Pe curand!

8 comentarii:

  1. vezi ca is mai mult de 4 sticle...parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. am gasit la billa astazi. costa 10.7 lei setu de 4 .

    RăspundețiȘtergere
  3. hei multumesc o sa dau o tura pana acolo

    RăspundețiȘtergere
  4. cu cea mai mare placere!
    sper ca te-am putut ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. auzitii... daca scrie sub capac sticla unde trebuie sa ma duc sa imi deie sticla ? in oradea:)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu de nicio promotie dasta. sticlele aniversare se cumpara nu se castiga.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am una la vanzare poate te intereseaza ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. vand sticle de colectie coca-cola... contact: galostar2007@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!