duminică, 8 mai 2011

Expozitia de Trenulete din Sinaia

In acest post o sa va arat expozitia de trenulete din Sinaia, pe care am vizitat-o cu ocazia intarzierii trenului de Bucuresti. Am aflat de ea prin intermediul unui afis din Gara. Intrarea 6 ron, deci nu aveam ce pierde nici daca nu-mi placea. Spre surprinderea mea a fost frumos. Expozitia era cumva intr-o carciuma, putand fi admirata in timp ce-ti beai sucul. Tot ce era acolo a luat fiinta din pasiunea pentru trenuri a unui german, care, impreuna cu prietenii sai,
a creat un peisaj ultrarealistic (as vrea sa spun CFR-ist, dar era ceva mai modern acolo, nu trenuri de indieni). In fine nu prea e genul meu expozitiile asa ca puteti citi mai multe informatii de la Alice in WonderNet, care se pare ca a ajuns si ea pe acolo. In continuare va invit sa vizionati cateva fotografii (sunt chiar tari) si 3 clipuri (unul din ele cand am stricat un trenulet - imi pare rau :D). Enjoy!






































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!