luni, 9 mai 2011

Un alt fel de Blogger

Ce imagine va formati in minte atunci cand va ganditi la chinezu.eu, zoso.ro si alti bloggeri cunoscuti? Eu vad asa: niste persoane inteligente, care ruleaza dupa fusul orar al Americii, care sunt abonati la cateva zeci de bloguri si site-uri, care citesc acele bloguri si site-uri, locuiesc intr-un apartament modest, mobilat modest, au o masina modesta sau nu au deloc, au un laptop bunicel pe care l-au achizionat cu greu sau l-au primit, au un telefon business Nokia E72 sau ceva asemanator, dispun de un DSLR  mediocru sau de o camera digitala compacta, au metabolismul dereglat, beau mult lapte, fumeaza din greu, au obiecte antistres pe birou, poate au grija si de niste plante, gatesc singuri, nu prea le au cu femeile, ies aprape in fiecare seara la o bere cu prietenii, socializeaza din greu, probabil au simtul umorului dezvoltat, asculta muzica retro, hituri ale anilor 80', 90', sunt pasionati de fotografie, isi viziteaza rudele foarte des, poarta ochelari, sunt galbejiti. Scriu pe blog atunci cand sunt singuri, lumina este stinsa, au probabil un animal langa ei si lampa sta aprinsa. Poate ma insel, doar ei imi pot confirma sau infirma acest lucru.
Eu voi fi urmatorul tip de blogger: sa rulez pe fusul nostru orar, sa fiu mai tot timpul printre oameni, sa interactionez cu toti oamenii din jurul meu, sa car echipamentele dupa mine si sa scriu de pe strada, sa fiu amuzant si hiperactiv, antrenand cat mai multi oameni in activitatile mele. Cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!