luni, 9 mai 2011

Propriul Show pe YouTube

In urmatoarele luni am de gand sa fac propriul show pe youtube (click pentru a accesa canalul meu). In acest show veti putea vedea chestii comice, pamfleturi, voi testat gadgeturi, voi testa atmosfera in cluburile din capitala, voi incerca sa vand produse, voi face experimente fizice si chimice, voi prezenta evenimente la care voi participa, voi prezenta produse din mall si multe altele. Pentru asta am nevoie de o audienta pe care voi incerca sa mi-o construiesc din acest moment. Mai jos este widgetul oficial YouTube prin intermediul caruia puteti sa va abonati la canalul meu printr-o simpla apasare de buton. Va rog mult abonati-va. V-am pupat! Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!