luni, 9 mai 2011

Weekend la munte - Condor Villa

Weekendul trecut am fost la Sinaia unde am petrecut 1 Mai muncitoresc. Alaturi de cei 17 prieteni+iubita mea ne-am simtit bine la una din cele 3 vile Condor pe are le gasiti pe E60. Vila arata impecabil, construita prin 95' si introdusa in circuitul turistic cu putin timp in urma. Dupa mobilierul din interior cred ca aici isi petreceau vacantele mai marii smecheri de Bucuresti. Camerele sunt de fapt apartamente, baile au toate utilitatile, iar jos, la
subsol, ce sa vezi...sala de biliard cu bar si tot ce trebuie. Holul este imens, mobilat la fel ca Pelisor. Are si un dining room la fel, cu mobila ca in Pelisor, cu semineu si cu plasma cat China de mare. A fost mega fun. Ne-am simtit toti foarte bine si sunt convins ca ne vom intoarce acolo. Cel mai tare lucru acolo a fost insa curatenia pe care o gaseam in fiecare dimineata, dupa niste b@#$% crancene. Superb! Puteti vedea mai jos despre ce tot vorbesc eu aici. Merita!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii sociabil si comenteaza! Vreau sa stiu ca existi!